مقالات

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی تجاری 

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی تجاری 

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی تجاری 

برای شارژ مجدد کپسول آتش نشانی تجاری از بخش خاموش کننده آتش در ساختمان تجاری خود مطمئن شوید که محتوا دارای فشار مناسب است فشار مناسب برای فعالیت و توزیع حجم کافی برای در برگرفتن آتش لازم است. بازرسی منظم در این مورد حاصل شود و بهتر است برای بررسی فشار کپسول آتش نشانی و انجام آزمایشات منظم مورد نیاز برای نگهداری کپسول آتش نشانی از متخصصین مانند خط آتش نشانی استفاده کنید. اینجا آنچه را که باید بدانید زمانی که خاموش کننده تجاری خود را پر میکنید.

 مراقبت دائم

زمانی که اطمینان حاصل شد خاموش کننده آتش به درستی عمل می‌کند اعمال مراقبت دائم ضروری است. هر زمانی که از خاموش کننده آتش به هر دلیلی استفاده می‌کنید لازم است دوباره آن را مجدد پر کنید.

مقدار کمی از حجم آن از دست رفته نیاز است همه چیز برای بستن نشتی لازم است و نشتی فشار را  دور از قوطی تخلیه میکند. هر خاموش کننده آتش قابل پر شدن نیاز دارد در همه حال کامل پر نگاهداشته شود. حتی اگر تنها شارژ مختصری برای خاموش کردن آتش نیاز داشته باشد. راه دیگر برای تعیین اینکه چه زمانی به خاموش کننده نیاز به پر کردن دارد از طریق بازرسی منظم و برنامه ریزی شده است.

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی تجاری 

بازرسی ها

بازرسی ها معمولا نیاز به پر کردن را آشکار می کند خاموش کننده های آتش مورد نظر توسط تکنسین با دقت رسیدگی می‌شوند به صورتی که  به محض آماده شدن خاموش کننده می توان آن را مجدد به کار گرفت. جدا از پر شدن زمانی که خاموش کننده ها کم هستند جلسات شارژ کپسول آتش نشانی بعد از شش سال(بسته به نوع خاموش کننده آتش و تعداد سال ممکن است تغیر کند) و پس از دوازده سال از زمانی که خاموش کننده تولید شده است. این دوره دوازده ساله آزمایشی هیدروتست» نامیده میشود که شامل خالی کردن سیلندر، تحت فشار قرار دادن با آب و بعد خشک کردن و پر کردن است این تضمین میکند که فرسودگی یا شکستی در سیلندر وجود ندارد.

درخواست کمک کردن

مالکان ساختمان ها و کارکنان بطور متوسط می تواند یاد بگیرند با خاموش کننده آتش کار کنند اما شارژ مجدد و آزمایش آن به طور کامل موضوع دیگری است. چرا که نیاز به ارتباط با همکار پشتیبانی آتش برای برخی اوقات که نیاز به شارژ خاموش کننده آتش دارید یا می خواهید اطمینان حاصل کنید همه خاموش کننده آماده استفاده هستند برای دستیابی خودداری نکنید.

امتیاز دهید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *