مقالات

کجا کپسول های آتش نشانی شارژ مجدد می شوند

کجا کپسول های آتش نشانی شارژ مجدد می شوند

 

کجا کپسول های آتش نشانی شارژ مجدد می شوند

اگر چه بعضی از کپسول های آتش نشانی را می توان دوباره پرکرد، انجام این کار بدون مهارت های لازم خطرناک است. از افراد دارای مهارت برای اطمینان از این که کپسول آتش نشانی شما بی خطر و از مواد شیمیایی مناسب پر شده باشد، استفاده کنید.و باید بدانیم کجا کپسول های آتش نشانی شارژ مجدد می شوند.

برای انجام این کار موتور جست و جوی مورد علاقه خود و یا صفحات زرد فروشندگان معتبر تجهیزات آتش نشانی محل خودتان را بررسی کنید. شارژ کپسول آتش نشانی مجدد معمولا بین 15 تا 25 دلار هزینه دارد. بر اساس اندازه و هزینه اولیه کپسول آتش نشانی شما ممکن است هزینه شارژ بیشتر از خرید کپسول آتش نشانی جدید باشد.

 

چگونه کپسول آتش نشانی کیدی را شارژ مجدد کنیم؟

در هنگام شارژ، متصدی، کپسول آتش نشانی را با مواد جدید پر می کند و این فرایند از ده دقیقه تا بیست دقیقه بیشتر طول نمی کشد. مصرف کنندگان باید بلافاصله درخواست جاگزین رایگان کپسول آتش نشانی و دستور العمل های استفاده از آن را داشته باشند، زیرا در آتش سوزی  های اضطراری ممکن است به درستی کار نکند.

خدمات پر کردن و شارژ کپسول های آتش نشانی قابل حمل، چرخدار یا ثابت باید توسط اشخاص واجد شرایط، افراد آموزش دیده ی دارای مجوز فعال و شرکت های معتبر کپسول آتش نشانی برای هر گونه خدمات مانند سرویس، نگهداری و آزمایش انجام بشود. کپسول های آتش نشانی قابل حمل، چرخدار یا ثابت باید توسط شرکت های دارای مجوز فعال و صلاحیت دار انجام بشود.

 

شارژ کپسول آتش نشانی

پنجم سپتامبر 2019 اگر عقربه ی فشار گاز کپسول آتش نشانی شما در ناحیه سبز/ پر و تاریخ تولید آن کمتر از دوازده سال باشد، کپسول آتش نشانی هنوز قابل استفاده است. زمانی که کپسول آتش نشانی استفاده شده است، فقط چند دقیقه باید شارژ شود تا قابل استفاده برای آتش سوزی بعدی باشد. در بعضی از بخش ها می توان کپسول ها را بدون هزینه و یا ارجاع به خدمات تخصصی نزدیک، شارژکرد.

برای شارژ کپسول باید نوع آن مناسب باشد. بیشتر ایستگاه های آتش نشانی تجهیزات لازم برای شارژ کپسول آتش نشانی را در محل خود دارند، در غیر این صورت ممکن است شما مجبور شوید به تولید کنندگان حرفه ای تجهیزات آتش نشانی مراجعه کنید. تنها شرکت های محافظت از آتش واجد شرایط می توانند کپسول آتش نشانی شما را شارژ کنند. کپسول های آتش نشانی یک بار مصرف قابلیت شارژ مجدد را ندارند.

خدمات پر کردن و شارژ مجددکپسول های آتش نشانی قابل حمل، چرخ دار یا ثابت باید توسط افراد دارای صلاحیت، افراد آموزش دیده در کارگاهای دارای مجوز فعال و شرکت های آتش نشانی معتبر در ناپرویل و ایلینوی، برای هر گونه خدمات کپسول های آتش نشانی مانند تعمیر، نگهداری و آزمایش انجام بشود. کپسول های آتش نشانی دارای سوپاپ های فلزی به نحوی ساخته می شوند که قابلیت استفاده مجدد را دارا باشند.

 

 کپسول های آتش نشانی دارای سوپاپ پلاستیکی

متخصصین دارای ابزار لازم، آموزش و تجربه کافی برای انجام این وظیفه به نحو ایمن و مناسب هستند. شرکت های حفاظت آتش دارای ابزار، آموزش و دانش لازم هستند تا اطمینان دهند که کپسول آتش نشانی شما در اوج کارایی است و به طور کامل با مواد مناسب پر شده است. این مقاله بیان می کند که کپسول های آتش نشانی قابل شارژ، دارای سوپاپ فلزی به جای نوع پلاستیکی آن هستند. این جا جایی است که شما می توانید انتظار داشته باشید که کپسول آتش نشانی شما شارژ شده است. همچنین می توانید کپسول آتش نشانی را با یک گیره محکم کنید.

 کپسول های آتش نشانی دارای سوپاپ پلاستیکی مناسب برای شارژ مجدد نیستند. برای شارژ کپسول آتش نشانی خود، یک شرکت خدماتی محلی را پیدا کنید. این مطلب راهنمایی، برای این که بگوییم چگونه کپسول های آتش نشانی خود را شارژ کنید، نیست. کپسول های آتش نشانی خانگی/ آشپز خانه/ ماشین از کمتر از ده دلار تا بیشتر از شصت دلار قیمت دارند. کپسول های آتش نشانی با نام تجاری کیدی که قبلا اعلام شده باید دوباره فراخوان بدهند. شما می توانید کپسول های آتش نشانی را به صورت انلاین یا از مغازه های معتبر تجهیزات آتش نشانی خریداری نمایید.

 

روش های شارژ مجدد کپسول آتش نشانی

اینجا به بررسی اجمالی این که چطور کپسول های آتش نشانی شارژ مجدد می شوند، می پردازیم: معمولا توسط ایستگاه های آتش نشانی و یا از طریق شرکت های خصوصی انجام می شود. فشار هوای استوانه و مواد داخل در آن کم می شود. کپسول آتش نشانی بر روی سطح صاف و ثابت قرار داده می شود.

شارژ مجدد کپسول آتش نشانی مرحله ی بسیار مهمی است، زیرا این که کپسول شما در مواقع اضطراری به  درستی کار کند را تضمین می کند. npfa 10 دستور العمل های خاصی را برای آزمون های مربوط به تعادل مایعات، معاینه، تعمیر و شارژ مجدد کپسول ارائه می دهد. اغلب پر کردن مجدد توسط شرکت های خاص کنترل می شود.

خدمات پرکردن و شارژ مجدد کپسول های آتش نشانی قابل حمل، چرخ دار یا ثابت باید توسط افراد دارای صلاحیت، افراد آموزش دیده شده درکارگاهای مجاز و شرکت های دارای پروانه در برای هرگونه خدمات کپسول های آتش نشانی مانند تعمیر انجام بشود. اطمینان حاصل کنید که مدل مورد استفاده ی شما یک بار مصرف نباشد بلکه امکان شارژ مجدد را دارا باشد. هر دسته بندی برای مقابله با آتش سوزی با گروه خاصی از سوخت مفید می باشد.

امتیاز دهید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *